עיצוב הבית

עיצוב פנים לבית

כיום אנו מכירים היטב את פירוש המונח “ירוק”, השגור בפי כל. קיימות מכוניות ירוקות, שקיות ירוקות, אריזות ירוקות ואפילו אדריכלות ירוקה. אז למה שגם אתם לא תצטרפו לחגיגה? מלבד הערך הברור שבמחזור ובשמירה על איכות הסביבה קיימים פלוסים רבים שיהפכו את הטרנד הירוק לאטרקטיבי אפילו בעיני בעלי הבתים הספקנים ביותר.

בית ירוק – מה זה אומר?

אל תוציאו את מברשות הצבע – לא מדובר בגוון בלבד. הבית הירוק יכול להתאפיין באין ספור דברים שיהפכו אותו לידידותי לסביבה, באם זאת מערכת להפקת אנרגיה סולארית, מערכת מחזור מים או פשוט מערכת אוורור ותאורה טבעיים מפותחת. כל מה שעוזר לבית להפחית את השימוש בחשמל מתחנות הכח ובכך להקטין את טביעת הרגל האקולוגית שלו יהפוך אותו מידית לירוק, וכל זאת בלי שימוש בטיפת צבע.

ממה מתחילים?

נכון, המעבר לדרך חיים ירוקה יותר הוא לא תמיד קל, אך חשוב לזכור שרוב הדברים לא ניתנים להשגה ביום אחד, וכך גם במקרה שלפנינו. נסו להתחיל מדברים קטנים, אם יש בבעלותכם גינה – דאגו לשתול בה צמחים בכדי שיפלטו יותר חמצן לאוויר ובכך יתרמו להקטנת הזיהום. אם אין לכם גינה – אל דאגה – גינון במרפסות הוא לא פחות חשוב. בנוסף אתם יכולים לאגור את מי המזגן להשקיית הצמחים ולהחליף את נורות הליבון הבזבזניות לנורות חסכוניות – רק אל תשכחו לבחור נורות עם אור בגוון חם.

הבית שלכם יפתיע אתכם!

אתם כבר מזמן רגילים לכך שהבית שברשותכם הינו מקור להוצאות תמידיות, הוצאות תחזוקה כמו שיפוצים או תקנה של ברזנטים , רשת הצללה , חשבונות מים וחשמל, ושלא נדבר על העיצוב מחדש שתכננתם לשנה הבא, כמו . אם תתחילו לחסוך בצורה חכמה במים ובחשמל אותם אתם צורכים תוכלו להקטין באופן משמעותי בהוצאות! אם תתקינו מערכת אנרגיה סולארית יתכן ותוכלו אפילו להרוויח על ידי מכירת עודפי ייצור החשמל. את כל הכסף שתחסכו כמובן שתוכלו להפנות ליצירת עיצוב הפנים והאווירה המושלמת עבורכם, כמובן בשילוב של ירוק.

 

עוד משהו שיעניין אותך:
בית השקעותתיק השקעות, עופר אלשיך, רכב למכירה