עיצוב הבית

עיצוב פנים לבית

בואו לעצב חלומות עם תואר ראשון בעיצוב פנים

מגמות עיצוב חדשות נכנסות לחיינו בצורות שונות. עיצוב גרפי ועיצוב תעשייתי הפכו למקצועות המבוקשים בשוק. מגמות עיצוב אופנה נפתחו בבתי ספר מובילים בארץ. כך גם לימודי עיצוב פנים. יחד עם מקצוע האדריכלות, שמאז ומעולם נחשב לאחד המקצועות המוצלחים ביותר שניתן להתמחות בהם, הפך עיצוב הפנים להכרחי אף הוא, ומוסדות אקדמיים פתחו חוגים המאפשרים תואר ראשון בעיצוב פנים.
התנופה האדירה של ענף הנדל”ן בישראל הביאה לביקוש אדיר במעצבי פנים. משקיעים רבים רוכשים נכסי נדל”ן רק למטרת עיצוב פנים ומכירתם בסופו של תהליך. הדבר הפך לטרנד בשנים האחרונות, ועם עליית מחירי הנדל”ן גם לעסק מוצלח שמוכיח את רווחיותו. לכן, עם עליית הביקוש למעצבי פנים, מה שהתאפשר בעבר ללמידה רק על ידי קורסים בודדים נפתח בשנים האחרונות גם בתור לימודי תואר ראשון בעיצוב פנים, מה שמאפשר למעצבי הפנים של המחר לרכוש לעצמם תואר אקדמי מכובד, ולהתקדם גם באקדמיה ולא רק בשוק המקצועי.
תואר ראשון בעיצוב פנים נמשך בממוצע כארבע שנים. במהלכו תוכלו ללמוד מגוון תחומים כמו אדריכלות פנים הכוללת קורסים שונים וביניהם: עיצוב חללי מגורים, משרדים וחללים מסחריים, שימור מבנים עיצוב כסא משרדי ועוד.
בנוסף לתחומים אלה בהם תוכלו לעסוק לאחר סיום לימודי תואר ראשון בעיצוב פנים תוכלו ללמוד תחום מרתק נוסף המשלב בין עיצוב ותקשורת: עיצוב תערוכות ותצוגות, עיצוב למדיה עבור טלויזיה, תיאטרון וקולנוע ועוד. תחום זה מבוקש בכל ענפי המדיה החזותית ויאפשר לכם כניסה לעולם התקשורת לעבודה מרתקת מאחורי הקלעים.
מגמה נוספת שנכנסה לאחרונה לכל האספקטים בחיינו היא המגמה האקולוגית, אנחנו ממחזרים, ערים לזיהום של מפעלים ולזיהום לו אנו גורמים ומנסים להילחם בתופעה במגוון שיטות. גם במסגרת לימודי תואר ראשון בעיצוב פנים תוכלו להתמחות במגמת אקו-פנים הקיימת כרגע רק באחד ממוסדות הלימוד המאפשרים לימודי תואר ראשון בעיצוב פנים, אך סביר להניח שתתפשט למקומות נוספים. במסגרת מגמה זו תוכלו להתנסות בעקרונות התכנון האקולוגי.
אז אם עיצוב פנים ותערוכות עיצוב ובניה תמיד דיברו אליכם, אבל חששתם ללמוד ללא תואר ראשון, היום זה אפשרי יותר מתמיד. צאו והגשימו את חלומכם.

 

עוד משהו שיעניין אותך:
בית השקעותתיק השקעות, עופר אלשיך, רכב למכירה

בתים למכירה בגן יבנה