עיצוב הבית

עיצוב פנים לבית

כאשר אנחנו נכנסים לבית מסוים, אנחנו מיד יכולים ללמוד על אופיים של המתגוררים בו, הבית מסודר ומרוהט בין אם במודע ובין אם לא על פי החלטת הבעלים ובהתאם לרצונם, ישנם אנשים שאוהבים את סגנון העיצוב המודרני, ישנם אנשים שמחפשים בית שיהיה בסגנון עיצוב כפרי וישנם אנשים שמעדיפים בית מעוצב בפשטות ובצורה המינימליסטית ביותר.

עיצוב הבית משפיע מאוד על האווירה בבית וכמובן שהוא צריך להתאים לפונקציות שהבית ממלא כדי לתת תחושה כמה שיותר נוחה למתגוררים בבית. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעדיפים לקחת מעצב פנים אשר ייעצב בעבורם את הבית בהתאם לטעמם האישי, כדי לשמור על מראה אחיד והרמוני בין הכל החדרים עיצוב הביתבבית.

ניתן לעצב את הבית או על ידי שיפוצים מסיביים כגון שבירת קירות, ריצוף מחדש, בניית חדרים, הרחבת חלונות,הוספת פרגולות אלומיניום ואפשר פשוט להסתפק בהחלפת רהיטים, סידור הבית, הכנסת שטיחים, החלפת דלתות , וילונות או מוצרי הצללה ואלמנטים נוספים לתוך הבית אשר משנים לחלוטין את המראה שלו.

עיצוב הבית נעשה בדרך כלל על ידי מעצב פנים או על ידי אנשי סטיילינג אשר יושבים ביחד עם הלקוח ומחליטים מה הוא התקציב המוקדש לעיצוב הבית ומה הוא הסגנון שהבעלים רוצים בביתם.
נכון שהרבה פעמים קשה למצוא את האיזון הנכון בין התקציב הקיים לבין סגנון העיצוב הנבחר, אבל זה בדיוק תפקידם של אנשי המקצוע המתמחים בעיצוב הבית – לתת פתרונות יצירתיים, אשר יתאימו גם לרצונו של הלקוח וגם לתקציב הקיים.

בין אם מדובר בסיבוב קניות בשוק הפשפשים לבחירת רהיטים, או בבחירת רהיטים מקטלוגים יוקרתיים על דבר אחד אין ויכוח, כאשר עיצוב הבית נעשה בידיים מקצועיות, הבית מקבל מראה אחיד והרמוני המשרה אווירה נעימה גם על המתגוררים הבית וגם על האורחים המבקרים בבית, חשוב מאוד להקפיד שעיצוב הבית יתאים לפונקציות שהוא אמור למלא, סה”כ בית הוא אינו מוזיאון וחיי היומיום השגרתיים הם אלו שייקבעו בסופו של דבר כיצד יראה הבית.

אם אתם מתלבטים בנוגע לעיצוב הבית שלכם, התייעצות עם איש מקצוע תוכל לעזור לכם להחליט איזה סגנון עיצוב הכי יתאים לבית שלכם ולאורח החיים שלכם, כדי שתוכלו ליהנות ממראה הבית וגם להרגיש בו בנוח בדיוק כמו בבית.