עיצוב הבית

עיצוב פנים לבית

מבקשים לשנות או לחדש את הבית מבלי לבזבז יותר מידי כסף תוך כדי התהליךבמיוחד אחרי לקיחת משכנתא וגם מחזור משכנתא ? דעו לכם כי עיצוב בית בזול בהחלט אפשרי. גם אם הרבה פעמים, המילים “עיצוב” או “מעוצב” מתקשרות לנו אוטומאטית עם מילים מהשורש י.ק.ר, המציאות מדגימה שאין זה בהכרח כך בעיצוב הבית ניתן לייחס חשיבות גם למכשירי החשמל בבית כמו מקררי אמנה. ניתן ומומלץ כאשר המצב הכלכלי או סדר העדיפויות מחייבים זאת, לעצב ולרהט את ביתכם בסגנון איכותי וחסר פשרות, גם בתקציב סביר לכל כיס. עיצוב בית בזול תלוי קודם כל בחשיבה מקורית ויצירתית יחד עם מוכנות ופתיחות לרעיונות חדשים וחלופיים. אז בואו נראה כיצד הופכים רעיון מופשט למציאות ביתית נעימה.

עיצוב בית בזול – כמה צעדים אפשריים

  1. קנייה חכמה – האופציה הפשוטה והמוכרת ביותר למימוש עיצוב בית בזול, היא כמובן חסכון בקנייה. כדי להצליח לקנות פריטים יקרים יחסים במחירים נוחים, צריך להיות עירניים למבצעים בסביבה. כיוון שהפריטים היקרים ביותר בבית הם לרוב פריטי הריהוט הגדולים, כמו שולחן אוכל, אחת הדרכים הנוחות והחכמות ביותר, היא להקדיש זמן על בסיס יומי לחיפושים באינטרנט של ריהוט בהנחה. אפשר לדוגמא להקדיש כל יום כמה דקות לחיפוש של סלונים או פינות אוכל במבצע ולהתחיל לראות מהו טווח המחירים ומהם המוצרים המוצעים. רשתות רהיטים גדולות שמחזיקות אתרי אינטרנט יציגו בהם כמעט תמיד דפים של מבצעים ובהם מוצרים מעולים בזול. לכן חשוב להיות מעודכנים ולהצליח לקנות “בזמן אמת” רהיטים שיכולים להגיע עד לפחות מחצי משוויים המקורי! באותו אופן אפשר כמובן להגיע לחללי תצוגה גדולים ולהתמקד בחיפוש פריטים במבצע בלבד, כשאתם מגדירים לעצמכם מראש מהו התקציב שלכם ומקפידים שלא לחרוג ממנו.
    אם אצם מעוניינים לשרג קצת תוכלנו תמיד למצוא דקים בעלויות נמוכות במבצעים רבים.
  1. יד שנייה – גם בתחום היד השנייה הכניס האינטרנט שינויים מפליגים לחיינו. לפעמים הרבה יותר פשוט למצוא סלון חדש לחלוטין שמישהו קנה ואז התחרט / עזב את הארץ / החליף אותו וכו.. מאשר למצוא סלונים במבצע. אתרי יד שנייה מציעים מודעות ותמונות של ריהוט ופריטי עיצוב לבית במחירים מצחיקים לפעמים וזוהי דרך נפלאה לחדש את המראה הביתי בלי הוצאות מטורפות. קיימות גם קטגוריות נוחות מאוד לחיפוש באתרים אלה כגון קטגוריית פינת אוכל או  חדר שינה.
  1. הכנה עצמית של ריהוט – זוהי אופציה נפלאה לבעלי דמיון יצירתי ואהבה לתוצרים מקוריים במיוחד. ישנן שיטות רבות וטובות לחידוש ושיפוץ ריהוט, כמו גם להכנת קישוטים דקורטיביים לבית, שיוכלו להפוך לאלמנט המשמעותי ביותר בדרככם אל עיצוב בית בזול. כמה הצעות לדוגמא:
  • הכנת ריהוט מקרטון: תחום אמנות חדש יחסית הזוכה לפופולאריות רבה. באמצעות שימוש בקרטון תעשייתי ממוחזר, דבקים ועיסת נייר ניתן להכין כיום ריהוט עמיד ואיכותי, העשוי בדיוק לפי הצרכים והטעם האישיים שלכם ויוכל לשמש אתכם שנים רבות. יש בארץ לא מעט סדנאות ומורים לדבר וכל אחד יכול להגיע ולהכין בעצמו את הרהיטים החדשים לביתו.
  • שיפוץ רהיטים ישנים – לעתים יש ברשותנו ריהוט עתיק בין אם מדובר בפריטים משפחתיים ותיקים שעברו מדור לדור,ובין אם מדובר בחפצי יד שנייה שקניתם או קיבלתם ומצבם פחות טוב ואפילו אם מדובר ברהיטים עתיקים שמצאתם ברחוב – כל פריט ריהוט עתיק שכזה ניתן לחידוש או שיפוץ ועל ידי כך ניתן להפוך אותו לפריט ייחודי ושימושי. המדובר לא רק בכיסאות, שולחנות או שידות – גם מנורות ישנות, למשל, כאלה שנקנות בשוק הפשפשים יוכלו לעבור שיפוץ קטן ולהפוך לפריט אופנתי ומעודכן שיוסיף יופי ואווירה נהדרים ומיוחדים בהוצאה לא גדולה.
  • הכנה עצמית של תמונות וחפצים דקורטיביים: שוב המדובר בשפע אפשרויות של עיצוב בית בזול. ניתן לקחת תמונות מהאלבום המשפחתי ולהדפיס אותן בגדול על לוחות קנבס; לצייר תמונות בעצמנו או ליצור כלי קרמיקה, עץ או חרס דקורטיביים; לצייר על כלי זכוכית ישנים ולהציבם בתור אגרטלים מעוטרים ועוד ועוד אפשרויות שמשמען אחד: הבית שלכם יזכה לשדרוג חדש, מקורי ואלגנטי מבלי שתצטרכו לקחת משכנתא נוספת

אתרים מומלצים : מחזור משכנתא