עיצוב הבית

עיצוב פנים לבית

עשה זאת בעצמך ביטוי שממנו מבינים שאתה תעשה הכל במו ידיך, ולא תצטרך עזרה של אנשי מקצוע או מומחים. בתחילת החיים הכל נעשה במו ידיו של האדם, בניית הבית, הגדר של הבית האדמה פשוט הכל…

ישנם אנשים רבים שמעדיפים לתכנן ולבצע עבודות לבד מבלי עזרה של אנשי מקצוע כמו עיצוב של הבית, עיצוב של גינה, הוספת חדרים חדשים, החלפת צינורות ,שיפוץ בבית, מטבחים , בחדרי האמבטיה, ועוד. אנשים אלו בדרך כלל אוהבים לעשות הכל בידיים שלהם מבלי עזרה של אף אחד מאחר שיכול להיות שהם לא סומכים על אף אחד, עבודה כזו בשבילם הרפתקאה וחוויה מיוחדת, או שפשוט אנשים רבים מעדיפים לחסוך בדמי איש המקצוע בכך שהם מביאים את החומרים לעיצוב או לבנייה והם מבצעים את העבודה הנדרשת .

השיטה של עשה זאת בעצמך היא מאד פופולרית ונפוצה כיום במדינה שלנו מאחר שרוב רשתות השיווק של כלי עבודה , רהיטים, סוככים,חומרי בניין ומוצרי נוי לבית,ארונות וכו’… מודעים לצורך של אנשים רבים בעבודה עצמית וביצועם באופן אישי אז הן מציעות עם כל מוצר שנמכר אופן השימוש ולרוב יש הדרכה איך להתקין או לבנות מוצר זה באופן עצמי.

ישנם יתרונות רבים וגם חסרונות לשיטה הזו של עשה זאת בעצמך, היתרונות הבולטים כמו :

חסכון גדול- מאחר ולא צריך בעלי מקצוע שבדרך כלל מבקשים תמורה לעבודה שלהם אז זה יכול להיות חסכון מאד גדול .

לחסוך בזמן – (יכול להיות גם חסרון) – כדי להזמין איש מקצוע שיבוא להתקין לך או לבנות לך דבר מסויים הוא חייב להתפנות ואז להגיע אליך ויכול להיות שיש לו הרבה הזמנות שתצטרך לחכות עד שהוא יסיים, יש מקרים שאתה ממשה ממהר לביצוע עבודה זו , אז לעשות את העבודה בעצמך תחסוך לך את הזמן שאתה תחכה לאותו בעל מקצוע.

חוויה – “אני עשיתי את זה בעצמי” זה יהיה בטח וואו , נכון , בני אדם מאד גאים בעצמם אם הם מבצעים עבודה מיוחדת שמצריכה הערכה וזו תהיה גאווה לעצמך ולבני המשפחה . יתרה מזה אנשים רבים יש להם תחביב לעשות ולבצע עבודות בניין ועיצוב בעצמם , זו הנאה בשבילם .

מה שהכי חשוב בחסרונות של שיטה זו  :

בזבוז זמן לחינם- לפעמים אנשים רבים מנסים לבצע עבודה מסויימת לבד אך הכל מתפקשש, דבר שמצריך מהם לחזור על אותה עבודה או אפילו לקנות חומרים מחדש שיכול לעלות להם כסף נוסף, וגם זמן רב , שאם היה מחכה לאיש המקצוע עוד שבועיים היה יכול לקבל את העבודה יותר מהר , לכן לחשוב טוב מאד על העבודה שצריכים לבצע בשיטה הזו לפני שאנחנו מקבלים החלטות אם לעשות אותה בעצמנו או לחכות לאיש המקצוע אפילו אם יקח לו הרבה זמן .

עלות גדולה- כמו בחסיכת זמן בזבוז כסף על החומרים המיותרים אחרי שלא ביצענו את העבודה בצורה נכונה ונצטרך לחזור עליה מחדש , חומרי בניין בדרך כלל יקרים יחסית , וכלים גם כן, אז עדיף להזמין איש מקצוע לשלם לו כסף עבור עבודה מקצועית מאשר לשלם עבור המוצר פעמיים ויותר אפילו ובסוף העבודה תצא לא מקצועית…

לזכור! חוויה זה דבר מעולה ומיוחד אם העבודה התבצעה נכון ובצורה מקצועית, לכן לחשוב לפני שמחליטים אם לעבוד בצורה עצמית או להזמין איש מקצוע , כי בית זה המקום שאתה צריך לאהוב לשבת ולחיות בו, ובמידה ואתה שונא את מה שעשית יכול להיות שתשנא גם את הבית אז חבל, עדיף אפילו להתייעץ עם איש מקצוע במידה ואתה מתעקש לעשות זאת בעצמך ואז להחליט אם כדאי או לא .

קרניז קלקר , מדפים לאחסון