עיצוב הבית

עיצוב פנים לבית

מתכננים לשנות את עיצוב החדר לילדיכם ומחפשים רעיונות? אז בכתבה הבאה רעיונות לא תמצאו לעיצוב אבל מה שכן זה כמה אלמנטים ודגשים שתהיו חייבים לקחת בחשבון בכל עיצוב שתבחרו בסוף.

דגשים לעיצוב חדרי ילדים עד גיל 6

עיצוב החדר עבור ילדים בגיל כל כך צעיר הוא חשוב מכמה סיבות עליהם נרחיב בהמשך אבל באופן כללי העיצוב שתבחרו יקנה לילדים שקט ורוגע או פחדים וחוסר שינה, יכול לעצב אותם כמתבגרים בהמשך חייהם ואף לפתח יצירתיות או מחשבה.

• דגש ראשון בטיחות – אז מיותר להרחיב כי עד גיל 6 הילדים שלנו צריכים השגחה קצת יותר מוקפדת והדוקה מצידנו ההורים ועלינו לקחת דגשים בטיחותיים בעיצוב החדר, לא להשים דברים גבוהים שהם יכולים לטפס עליהם וליפול, לא להכניס פרטים עיצובים שיכולים להתפרק לחלקים קטנים שעלולים להגיע לגרונם ולסכן אותם בחנק, לא לשלב מגירות שהם יכולים לשחק איתם והאצבעות שלהם ימחצו ועוד… הקפידו על בטיחות כדגש ראשון וכלל לכל עיצוב שתבחרו.
• דגש שני רוגע ושלווה – הדבר הכי חשוב הוא להשיג בטחון ללידים, שקט ושלווה שיקנו להם שינה טובה וביטחון עצמי, צרו זאת באמצעות עיצוב מרגיע, צבעים נכונים והקניית ההרגשה לילד כי זהו המקום הכי בטוח עבורו בעולם.
• דגש שלישי סדר – סדר הוא חשוב לא רק לאמהות, הוא חשוב גם עבור הילדים הוא מקנה להם ערכים של סדר וניקיון, לדעת כי כל דבר יושב במקומו וזה חשוב שהוא יהיה שם בסוף היום, לכן צרו בעיצוב שלכם מקום מסודר לכל סוג צעצועים כך שבכל ערב תתנו לילדים שלכם משימה לסדר כל דבר למקומו.
• דגש רביעי ואחרון יצירתיות – עיצוב מקורי ומיוחד יכול להקנות לילדים יצירתיות ומחשבה מפותחת, שלבו בעיצוב דברים מורכבים ומעניינים, צבעים שמצד אחד אולי לא שגרתיים אבל לא סותרים את הכלל השני של הקניית הרוגע והשלווה, הוסיפו אולי מבוכים יפים או משחקי מחשבה יצירתיים מצוירים על הקיר.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
סיבים אופטיים – הצטרפו לשירות אינטרנט סיבים אופטיים yes+FIBER מבית yes

סגור לתגובות