עיצוב הבית

עיצוב פנים לבית

אז רכשתם לאחרונה דירה חדשה מקבלן? מזל טוב! עכשיו הגיע הרגע בו צריך לתכנן את הדירה ופתאום אתם מגלים שהמשימה שכל כך הרבה זמן חלמתם לעשות הופכת להיות מאד מורכבת, אפילו שיש לכם כבר תמונה מאד ברורה בראש איך אתם רוצים לראות את הדירה שלכם, היישום הוא קשה משחשבתם וצריך להגיש שרטוטים ולהתחשב בהרבה בחוקים ודברים אחרים.

ריכזנו לפניכם מדריך לתכנון דירה שייסע לכם לתכנן את דירתכם החדשה בצורה הנכונה, ולהתנהל בצורה הטובה והיעילה ביותר אל מול הקבלן ממנו רכשתם את הדירה.

כך תתכננו את הדירה החדשה שלכם

• רכזו את כל הניסיון שלכם לדף נייר ותענו על צרכים חשובים – אז סביר להניח שכבר התגוררתם בעבר בדירה או שניים (ואף יותר) לפני שרכשתם דירה מקבלן, סביר להניח שבשנים האלו חוויתם דברים שמצאו חן בעיניכם יותר ואף כאלו שהרבה פחות, שגילתם צרכים שונים שבחלק מהדירות סופקו ובחלק לא, דאגו לרכז את כל אלו על דף נייר ולדאוג כי בדירה החדשה שאתם רוכשים תוכלו להביא את ניסיון החיים הזה לכדי יתרון ולתכנן דירה שתכיל את כל הצרכים שלכם ותחסיר את אלו שגרמו לכם לעוגמת נפש.
• העסקת מעצב/ת פנים – יכול להיות ואף סביר שיש לכם בראש תמונה די ברורה לאיך שאתם רואים את הדירה שלכם ואתם חשים שאין צורך במעצב/ת פנים כי אתם לא רוצים לשנות מהומה… אבל מעצבי הפנים הם לא רק מעצבים הם גם מכירים הרבה חוקים של מה מותר ומה אסור בבית במיוחד כאשר רוכשים דירה חדשה מקבלן בה צריך לעשות שינויים של קיר, כאן, נקודת חשמל שם וכ”ו. מלבד זה הם גם צינור התקשורת שלכם בין הרעיון לביצוע, כלומר את הרעיון של איך שהבית צריך להיראות בסוף הם מגלמים לשרטוט אשר עובר לקבלן ומשם מבוצע.
• בחרו חומרי גלם איכותיים – הרבה אנשים בשלב הזה עושים טעות שלאחר מכן הם נאלצים לשלם עליה ביוקר והיא בחירת חומרי גלם “זולים” ופחות איכותיים כגון אריחים למקלחת, מקלחונים, ברזים וכ”ו.. חומרים פחות איכותיים ברוב המקרים יחזיקו מעמד לתקופה קצרה יותר ואתם תמצאו את עצמכם פתאום שנה שנתיים לאחר שעברתם לבית צריכים להחליף ולשפץ מחדש, לכן בחרו מראש חומרי גלם איכותיים.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה – ערוץ יוטיוב
מטרנה באתר ויקטורי
מטרנה להזמנה
מטרנה באתר זאפ מרקט

 

 

סגור לתגובות