עיצוב הבית

עיצוב פנים לבית

עיצוב הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. בין אם אנחנו נמצאים בדירה זמנית לכמה שנים ובין אם כבר גרים בבית הקבע שלנו, כולנו רוצים להרגיש בבית ולכן לאלמנטים עיצוביים אותם אנו משלבים בביתנו, יש משמעות שכן הם בסופו של דבר מעניקים בחללים השונים את האווירה והתחושה הביתית שכולנו מחפשים. עיצוב ממש לא חייב להיות ״לעשירים בלבד״. בסכומים קטנים ממש ניתן לשדרג כל חלל ולהגיע למראה המיוחל. אז הנה כמה טרנדים ששווה לשקול לשלב כדי להשלים את המראה המדויק שאתם מחפשים…

בחרנו קונספט עיצובי אחד, לכמה מהחללים המרכזיים בבית…

פוסטרים
הם מגיעים באינספור צורות גדלים ואפשרויות. היום אפשר לעצב את הבית עם כמה פוסטרים מדליקים, לאו דווקא באותו קו עיצובי, הכל תלוי בסגנון של החללים השונים בביתכם ובאווירה שאתם מנסים ליצור. פוסטר של חיה אהובה עליכם באמצע הסלון הוא הפתרון המושלם להעניק לקיר בדירת סטודנטים, קיק ליצירת אווירה צעירה, קלילה ונעימה שישתלב נפלא עם בר המשקאות שארגנתם לעצמכם ואפילו עם פינת העבודה. לעומת זאת, פוסטר מחולק לשלושה חלקים עם נוף מיוחד של שקיעה וים, אגמים והרים או אפילו שלג עם מפלים יכול להשתלב בסלון בדירת זוג צעיר שרק עברו לגור ביחד ולהעניק לחלל אווירה רגועה ונעימה.

גב מיטה מרופד
אחד החללים שהכי חשוב לנו להשקיע בהם הוא חדר השינה. שדרוג קטן כמו לרפד את הגב של המיטה עליה אנו ישנים, ישנה את החלל פלאים, ירכך אותו ויעניק לחדר תחושה מפנקת של בית מלון. אם כבר יש לכם מיטה, יש כל מיני פתרונות בשוק שיאפשרו לכם להוסיף את הגב המרופד או מלכתחילה כדאי להשקיע במיטה שכזו. לכו על ריפוד קלאסי בעל צבע נעים, עדיף חלק, השקיעו בהמון כריות מפנקות ותראו איך אתם נהנים בכל ערב מחדש להיכנס לתוך הפוך.

כלים חשופים
כבר מזמן שלא צריך להסתיר את הסירים, המחבתות והכפיות בתוך הארונות. מדובר בפתרון מושלם לדירות זמניות בהן ניתן ליצור מגוון של פתרונות אחסון מדליקים מעץ או מפרזולי מתכת ואז להציג את הכלים המגניבים שרכשתם בשוק הפשפשים או קיבלתם במתנה מסבתא. אפשר להכניס לצנצנת ישנה פסטה צבעונית ולסדרה ליד הכלים, להציג לראווה את הריבה שאמא הכינה לכם לצד בקבוק היין ובאמצע לשים כד פרחים משגע שיכניס המון צבע ואור למטבח שלכם.