עיצוב הבית

עיצוב פנים לבית

מעצב פנים הוא בעל מקצוע וכמו שאר בעלי המקצוע שאנחנו מביאים לביתנו, חשוב שנדע לבחור אותו בצורה הטובה והנכונה ביותר. בתחום עיצוב הפנים החשיבות בבחירה היא גדולה וגורלית במיוחד וזאת מכיוון שמדובר על פרויקט גדול שהבית שלכם תלוי בו. אף אחד לא רוצה להיתקע באמצע פרויקט כזה ולהתחיל לחפש מעצב פנים חדש ובטח שלא להישאר בבית שאתם לא מרוצים מהעיצוב שלו. אז מה עושים? לפניכם מספר טיפים לבחירת מעצב פנים, מומלץ מאוד לקרוא וליישם בזמן אמת.

מעצבים את הבית

5 טיפים לבחירת מעצב פנים:

  1. מעצב פנים מומלץ: בחירת מעצב פנים מומלץ היא הפתרון שרוב האנשים בוחרים בו. חברים, משפחה, מכרים או שכנים- תמיד יש מישהו שיכול להמליץ. חשוב לשים לב שלא כל מי שמתאים להם בהכרח מתאים גם לכם ולכן חשוב לבדוק שיש ביניכם לבין מעצב הפנים כימיה טובה והבנה האחד של השני.
  1. חיפוש בגוגל: מי שלא מבקש מאנשים מעצב פנים מומלץ בדרך כלל יכתוב זאת בגוגל. הבעיה היא שגוגל ייתן לכם מאות תוצאות שונות. אז על מה חשוב להסתכל? בדקו את הרקע של המעצב, כמה זמן למד, כמה ניסיון יש לו, עם מי עבד וכד’. בנוסף, הסתכלו על פרויקטים קודמים של המעצב שם תוכלו להבין באיזה סוג של עיצוב הוא מתמחה וכמובן לקבל רעיונות לפרויקט שלכם.
  1. מיקום: כדאי (לא חייב) לקחת את שירותיו של מעצב פנים מקומי, מהסביבה שלכם. בדרך כלל יש מספר פגישות עם המעצב ולכן לא תרצו לנסוע רחוק לכל פגישה כזאת.
  1. בפגישת ייעוץ תשאלו שאלות חשובות (לא רק “כמה עולה?”) כמו: מה הזמינות של המעצב אליכם, כמה זמן ייקח הפרויקט, האם הוא מציע בניית תכנית תקציבית, אם איזה בעיות הוא התמודד בעבר וכיצד פתר אותן, האם הוא עובד עם הדמיות, מול מי תעבדו בזמן הפרויקט, מי מפקח על הפרויקט בשטח וכל שאלה נוספת שנראית לכם חשובה.
  1. כימיה: כפי שהזכרנו בסעיף 1, הכימיה עם מעצב הפנים היא חשובה. וודאו שאתם יכולים לדבר בחופשיות עם המעצב, שאתם מרגישים שהוא מבין אתכם ואתם מבינים אותו ושאתם סומכים עליו שהוא יגשים לכם את החלום ויבנה לכם בית בדיוק כמו שאתם מדמיינים.מרחבי הרשת:מרחבי הרשת:

    מטרנה – ערוץ יוטיוב
    מטרנה באתר ויקטורי
    מטרנה להזמנה
    מטרנה באתר זאפ מרקט

     

 

סגור לתגובות