עיצוב הבית

עיצוב פנים לבית

עיצוב הסלון זו מלאכה מהנה בהחלט ומי שרוצה לשדרג את הסלון שלו יוכל לעשות זאת בקלות ואפילו בזול עם כמה טריקים קטנים המשלבים צבע וניצול מושכל של החלל. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשדרג את המראה של הסלון.

הנמכות ושדרוגי גבס

באמצעות גבס ניתן לעשות הרבה מאד דברים יפים ומעניינים בסלון. אפשרות אחת למשל היא הנמכה של התקרה והתקנת תאורה נסתרת, שיפוץ קל יחסית שיקנה לסלון מראה מודרני וחדשני. באופן דומה ניתן גם לעצב בגבס נישה לטלוויזיה ואפשר לשחק עם זה כיד הדמיון – להכניס את הטלוויזיה השטוחה ממש אל תוך הקיר, להוסיף מדפי אחסון ואפילו לבנות מזנון גבס קבוע בקיר.

ומה לגבי הצבע?

את כל שדרוגי הגבס ניתן לשדרג אף יותר באמצעות צבע לקיר ובאופן כללי אפשר לשכלל את המראה עם משחקים של צבע, דוגמאות וצבעים שונים לכל קיר. כך למשל אפשר לבחור לעשות על קיר אחד שליכט צבעוני שיקנה מראה ייחודי, על קיר אחר גוון בהיר יותר ועל קיר נוסף גוון קצת יותר עמוק. משחקי הצבע יכולים לשדרג בקלות כל חלל (לא רק של הסלון אגב) וזוהי דרך פשוטה ומהירה לחדש את המראה של הבית. אגב, אם החלטתם לעשות חידוש צבע של הבית מומלץ בחום ללכת על צבע אקרילי שהוא צבע קליל, איכותי, נעים לעין ושניתן לניקוי בקלות.

ריהוט חדש

אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לרענן את הריהוט והאקססוריז, זה בהחלט יכול לשדרג את המראה של הסלון. אנו ממליצים לנסות ולתכנן מראש איך תרצו שתראה התוצאה הסופית ובהתאם תוכלו גם לבחור את סט הצבעים ואת השדרוגים האחרים שתבחרו. עם תכנון מראש תוכלו ליהנות בתוך זמן קצר מסלון משודרג ונעים הרבה יותר.

 

מרחבי הרשת:
סיבים אופטיים – הצטרפו לשירות yes+FIBER ותוכלו ליענות מאינטרנט מהיר במיוחד בתשתית סיבים אופטיים
מטרנה – כתבה באתר ד”ר אפי
אייפון 15 – האייפון החדש מבית אפל
מטרנה – כתבה אודות מטרנה באתר כלכליסט

סגור לתגובות