עיצוב הבית

עיצוב פנים לבית

 

 

 

סגנון העיצוב המודרני נחשב בשנים לאחרונות לאחד מסגנונות העיצוב המבוקשים ביותר ונראה שכיום כולם רוצים בית בעיצוב מודרני ונקי. אם גם אתם מרגישים שהגיע הזמן לשינוי ומכוונים לסגנון הזה, הנה כמה טיפים שיאפשרו לכם להפוך את הבית שלכם למודרני בקלות ובמהירות.

 

עיצוב המטבח

מינימליזם ושקט אלו שני עקרונות חשובים של הסגנון המודרני וחשוב להתחיל עם צבעים לקירות שעונים על ההגדרה. לבן זו בדרך כלל בחירה טובה, אבל יש גם מטבחים מודרניים בשחור למי שמעדיף את הסגנון הזה. ארונות המטבח לא יכללו לרוב פרזול, אבל כן מערכת סגירה שקטה. חשוב לשמור על מרחב תנועה פתוח ועל קוים ישרים ואחידים.

 

עיצוב הסלון

מומלץ לעצב את מערכת הישיבה כך שתאפשר תנועה חלקה וזורמת במרחב של החדר. אם הסלון מספיק גדול מומלץ לחלק אותו לאזורים שונים. חשוב להשתמש בגוונים ניטרליים שמתאימים לסגנון המודרני, אבל כדאי לשבור מפעם לפעם עם אלמנטים צבעוניים כמו אקססוריז מיוחדים, שליכט צבעוני, שנדליר מיוחד וכדומה.

 

עיצוב פינת האוכל

שווה בהחלט ללכת על פינת אוכל עגולה שנותנת לחלל מראה יותר מלוטש ומחוכם. מומלץ ללכת על שולחן וכסאות בצבעים ניטרליים כדי לייצר השתלבות טבעית בחלל. גם כאן אפשר לשבור את הקו הישר עם אלמנטים קטנים וייחודיים ואם לא הלכתם על שנדליר מיוחד בסלון אז לגמרי אפשר ליישם את האפשרות הזו כאן.

 

פונקציונליות זה שם המשחק

זכרו – עיצוב מודרני אומר שמה שלא צריך להיות בחלל ואין לו שימוש, פשוט לא צריך להיות שם. נכון, אפשר לשבור את הקו מדי פעם עם פריט נוי קטן כזה או אחר, אבל ככלל חשוב לשמור על עיצוב נקי וקווים אחידים וישרים. בהצלחה!

>> בחירת צבע לקיר

 

מרחבי הרשת:

מטרנה – ערוץ יוטיוב
מטרנה באתר ויקטורי
מטרנה להזמנה
מטרנה באתר זאפ מרקט

 

סגור לתגובות